ISA gagal selamatkan Wan Farid di K.T.Malaysiakini

| |
Tahniah pada rakyat K.Terengganu yang memilih YB Wahid sebagai wakil mereka. Syukur pada Allah dan tahniah pada semua yang telah berpenat lelah berkampung di sana.Pastinya Non Malay memainkan peranan yang tidak sedikit bagi memastikan kemenangan ini.
Semoga penindasan yang dilakukan oleh BN pada rakyat Terengganu akan berkurangan. Orang miskin di Terengganu ada hak pada duit minyak yang berbillion dollar jumlahnya tu.
Saya senasib dengan orang miskin di Terenggnanu.Kami sama-sama mangsa BN!!! Mereka dinafikan hak kekayaan dari hasil negeri.Saya pula berjuang untuk mendapatkan hak asasi suami yang di "rogol" 7 tahun oleh Tun Mahathir, Pak Lah dan Hamid Albar.(Mereka semua ni kononnya simpati pada Palestine....tapi saya yakin, mereka pura-pura je sebab semua rakyat dah menunjukkan sokongan)
Tiba-tiba saya teringat pada Wan Farid, bekas Tim.Menteri Dalam Negeri. Adakah beliau akn "dapat" jawatan tu semula for free sebagaimana sebelum ni? Kesihan, kali ini, ISA tidak dapat menyelamatkan Wan Farid dari kuasa rakyat Kuala Terengganu.
Drama ISA semakin menarik. Apa lagi tindakan BN, especially UMNO, untuk menyelamatkan ISA yang mereka semua sayangi itu?

7 ulasan:

Jarod berkata...

Saya Masih dalam mood nak rayakan kemenangan PAS ni...haha!

Semoga kita Menyelamatkan minda--minda remaja di masa hadapan supaya mereka dapat membezakan salah dan betul.

Demi Malaysia yang lebih baik.

:)

Tanpa Nama berkata...

Salam sahabat, akhirnya kezaliman mereka diajar di KT. mnm4774

Tanpa Nama berkata...

Saya ucapkan tahniah kepada TV3 yang atas laporan berita jam 8 nya yang banyak memburukkan kerajaaan Pakatan Rakyat. Dengan penyiaran berita memburukkan kerajaan Pakatan Rakyat itu membuat peratus PAS di Kt meningkat. Saya menyeru kepada TV3 supaya meneruskan program siaran berat sebelah supaya kebencian rakyat kepada keraajaan semakin bertambah.

perunding berkata...

doa mu di kenang

Tentang Buku berkata...

salam..

roh_insan berkata...

Aku setuju dengan kebahalulan tv3 tu,mmg tv3 ni paling bahalul,iklan die terlalu banyak yang membawa kearah syirik.

Merah Hitam berkata...

Jarod, tanpa nama,roh insan,

Kalau nak tahu PRK itu dimenangi oleh BN atau tidak,perglah tengok TV3.Kalau TV3 terus saja siarkan berita semasa, maknanya mereka kalah.kalau menang, dah pasti sepanjang rancangan itu dipenuhi dengan muka PM dan TPM serta ucapan2 mereka.

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]