DUNIA TANPA SUAMI.Malaysiakini.

| |
"Tak sangka... ISA di Malaysia macam tu teruk sekali.Tak heran jika Yahudi seksa rakyat Palestine, kerana sejarah telah menyatakan sikap mereka memang macam itu. Tapi ini berlaku di Malaysia....Guantanamo akan ditutup, tapi di Malaysia masih nak dikekalkan Kem Kamunting. Nampaknya orang Islam di Malaysia lagi kejam dari Yahudi....." begitulah sms yang saya terima dari salah seorang pembeli yang telah membaca buku DUNIA TANPA SUAMI 2, catitan dari kisah benar yng dialamai oleh beberapa keluarga tahanan ISA.

Ada diantara tahanan itu telah dibebaskan, dan ada yang masih merengkok masuk tahun ke 8 di Kem Kamunting. Ini bukan cerpen atau novel biasa. Penulis bersedia disaman oleh mana-mana pihak yang tidak berpuashati dengan isi kandungan kisah benar dalam buku ini. Ini adalah gambar penulis buku tersebut. Jika ingin tahu lebih lanjut, elok anda memilikinya dengan harga yang cukup murah.Hanya rm 15 sebuah.Boleh di dapati di kedai buku Mehraj di Carrefour dan Nufair street, sebelah HARAKAH.Atau tempahan on-line, sila hubungi Puan Laila di 012 6892608.

2 ulasan:

zaidi musa berkata...

masalahnya rakyat malay$ia majoriti masih tak sedar tentang isa.segilintir sahaja yang ambil tahu, yang lain tak ambil tahu atau buat2 xtahu,dan tak nak tahu. mereka tak rasa apa yang dirasa. kutip derma,sembahyang hajat untuk palestin tapi isa seperti dilupakan.bukan xmenyokong palestin tapi zionis di seberang laut nampak,zionis kt maly$ia mcmana?

abe MIE 'TERJAH' berkata...

http://pkrpasdap.blogspot.com

siapa zionis malaysia? PAS lah...menipu dan melayu tak maju..tak ada bangsa lebih teruk dari yahudi

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]