PEWARIS akan huru-harakan himpunan aman MANSUH????

| |

Kronology gangguan PEWARIS pada aktiviti anti-ISA.
1- 1 Disember 2008, PEWARIS mengadakan demo di luar bangunan Bar Council semasa diadakan program "cakap-cakap rakyat" yang membariskan panelis seperti Hj Mat Sabu, Teresa Kok,Raja Petra, Hishamudin Rais, GMI dan wakil pelajar.
2- 29 Disember 2008, PEWARIS mengadakan demo diluar bangunan Kompleks Sukan Bangi semasa diadakan program pelancaran awal himpunan MANSUH yng membariskan YB Ust Hadi, YB Teo, YB Dr Nasir, YB Salahudin Ayub, GMI, Hj Mat Sabu dan Arutchelvan.
3- 9 Mei 2009, GMI adakan DEBAT ISA antara PEWARIS dan YB Saari Sungib, tetapi wakil PEWARIS berdolak dalek dan akhirnya mereka tidak hadir di majlis debat itu.Program debat itu diteruskan juga.
4- ??????
GMI adalah suara hati lebih 17,000 rakyat Malaysia yang pernah ditahan dibwah akta ini(kecuali mereka yang telah masuk UMNO). Dari jumlah tersebut, hanya 20 peratus ahli politik parti pembangkang. Namun, yang paling ramai dijadikan mangsa dan kambing hitam ialah rakyat biasa .
Percayalah.... hanya kuasa rakyat yang akan berjaya menolak akta tahan tanpa bicara ini.Selamatkan rakyat dari terus menjad mangsanya.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang suspect PEWARIS ni "diarahkan" oleh siapa...
Anyway, mesti berhati-hati berdepan dengan PEWARIS ni.

Naruto Sensei berkata...

salam sejahtera

Mohon Copy Paste ke blog saya sebijik tanpa edit..

Sila ke Era Pasca

naruto alu2kan

Tanpa Nama berkata...

Hai...
Ape yg ko dpt....?

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]