Penguasa ISA@ pemimpin UMNO pertahankan Melayu UMNO saja.(Bukit Gantang)

| |

Apa kata salah seorang calun Tim Pres UMNO tentang perjuangan.
Soalan: Apa yang mendorong Tan Sri untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden Umno?

Jawapan: Saya nak berjuang untuk orang Melayu. Saya mewakili parti yang bernama Umno, Umno adalah parti yang memperjuangkan kepentingan orang Melayu di samping berjuang untuk seluruh rakyat Malaysia. Sebagai bekas Menteri Besar Selangor, memang kita memberi keutamaan kepada orang Melayu, tetapi ini tidak bermakna orang bukan Melayu kita tinggalkan. Sebagai anak Melayu dan sebagai orang yang berkecimpung dalam parti, saya hendak meneruskan khidmat saya ke peringkat tertinggi untuk bantu orang Melayu terutama di kampung, nak meninggikan peluang orang Melayu.


Bagaimana dengan nasib orang Melayu yang tidak memilih UMNO?


Siapakah yang akan memadamkan sejarah silam sejak 50 tahun yang lalu tentang kerosakan, penganiayaan dan kezaliman yang pernah dilakukan oleh UMNO pada rakyat Malaysia?

Dan hingga hari ini, UMNO tetap dan masih mempertahankan akta tahan tanpa bicara ISA.....



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jamil Ismail @ Jamil Kucing, pemilik blog http://bbcatlover.blogspot.com/ rupanya musang berbulu ayam.. terbaca pendedahannya di http://jamilkucingpondan.blogspot.com ... patutlah blognya dipenuhi artikel dari blog orang lain (ciplak@tanpa rujuk) dengan maki hamun dan sumpah seranahnya, rupanya dia tengah kegersangan... al batangi penjilat al juburi !!!

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]