Jom selamatkan HARAKAH dan SUARA KEADILAN !!!

| |

Saya dan Nashita bersama En Lutfi di pejabat HARAKAH.

HARAKAH dan SUARA KEADILAN di gantung KDN! Malaysiakini.

Jam 1.24 pagi, saya terkejut "beruk" melihat tajuk laporan tersebut.Walaupun menyedari malam yang sudah terlalu larut, saya segera capai telefon bimbit dan hantar pesanan ringkas pada Pengarang HARAKAH, En Lutfi Othman, bertanya khabar beliau kerana peristiwa malang ini.

"Alhamdulillah. Ujian kecil. Mungkin boleh terbit Isu Khas.Tapi msti tunjuk bantahan sekuat mungkin..." demikian lah sms jawapan dari beliau.

Nampaknya KDN dah mula main kasar ni. Buat masa ini akta zalim ISA belum digunakan,namun kelihatannya KDN sedang menggunakan segala akta yang hampir sewaktu dengan ISA untuk menghalang rakyat mendapat berita terbaik terutamanya menjelang Pilihanraya Kecil Bukit Selambau , Bukit Gantang dan Batang Ai di Sarawak.

Yang jelas kini, HARAKAH dan SUARA KEADILAN adalah suratkhabar yang amat di percayai oleh rakyat,terutamanya mereka dipedalaman kerana berjaya melontarkan isu-isu semasa yang segar dan benar.Oleh kerana itu, sekiranya rakyat ingin kembali menatap kedua-dua akhbar ini, mereka mesti bangun dan suarakan dengan segera spaya kedua-dua akhbar ini tidak digantung sehingga 3 bulan!!!

6 ulasan:

.@blogger.com berkata...

Jam 1.24 pagi, saya terkejut "beruk" melihat tajuk laporan tersebut.terkejut beruk??? nak buat macam mana kalau dah species beruk, dah patut lah terkejut. terbitan ini banyak hasutan dan membawa kepada keburukan, lihat siapa yang berbaring dijalanan dalam tunjuk perasaan???

Tanpa Nama berkata...

org yg bodoh macam ko nie mmg xkan fhm perasaan rakyat n istilah terkejut beruk..sumph ko nie mmg bodoh...ko mesti org umno yg bodoh...

Tanpa Nama berkata...

UMNO YG SEBENAR TERKEJUT MACAM BERUK SEBAB SURATFITNAH BH, UM,NST DAN STAR SEMUA TAL LAKU. SUARA KEADILAN DAN HARAKAH SEMUA JADI PUJAAN. TU YG KENA GANTUNG, TAKUT 3 PRK NANTI UMNO DAN BN BUNGKUS LAGI....BLOGGER GIGOLO UMNO JE YG GUMBIRA BILA KDN MENINDAS RAKYAT...DIA ORG NI BUKAN LAGI SPESIS BERUK TAPI SETAN TERUTAMANYA KAU , .@blogger.com.

Tanpa Nama berkata...

.@blogger.com dah mengaku memang dia spesis beruk...

Unknown berkata...

R.A.H.M.A.N memang sudah jelas bahawa Najib pemimpin UMNO terakhir. Tindakannya itu hanya seperti menggali lubung kubur dia sendiri.

Atriza berkata...

Teeruskan Perjuangan. Jangan Takut, Jangan Gentar.

Itulah, apabila bahasa Melayu tak diguna pakai. Jadinya dia `bengap` dalam bahasa perumpamaannya sendiri..

Perjuangan TETAP diteruskan

TAKBIR!!

Merah Hitam... Perjuangan ini bukan baru bermula bukan juga akan berakhir.. tetapi kita teruskan LILLAHI TA`ALA..

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]