Perak langgan semula Utusan Malaysia. Malaysiakini.

| |
"Perak langgan semula Utusan Malaysia."UM

Kerajaan Negeri Perak akan melanggan semula akhbar utusan Malaysia yang selama ini di boikot oleh kerajaan Pakatan Rakyat dalam pemerintahannya.

MB Datuk Dr Zambri berkata akhbar ini wajar dilanggan dan dibaca oleh kakitangan kerajaan negeri kerana ia sentiasa menyokong dasar dalam kerajaan BN dalam membangunkan negara.


Ohhh ... Patutlah beria-ia benar BN mengambil alih kerajaan Pakatan Rakyat di Perak, rupanya, salah satunya ialah nak jual surat khabar UM yang dah tak laku ni.....

Bagus! Bagus! Ini lagi satu saluran supaya orang Perak makin bencikan UMNO/BN.

10 ulasan:

Raden Jowoks biawaks berkata...

Hidup Utusan.wakaka

Tanpa Nama berkata...

memang dasar kerajaan baru tertutup. bacalah um itu hingga hari kaimat. jadilah katak bawah "tempurung". suka berita "baru dan benar" mengampu atau betul-betul benar. terserah, kerana langit terbuka luas. hanya mereka yang dungu saja menyempitkan pandangan. ayuh berubahlah dari pandangan yang kelabu dan kabur kepada pandangan yang lebih terang dan jelas.

Tanpa Nama berkata...

kalau baca harakah jeee.....jadi katak betul. hehe

Amanbanjari berkata...

UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi

mengapa tak puas hati?

UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi

mengapa sokong lagi?

UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi

Bukit Gantang menanti, Bukit Selembau menyeri

UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi

adun Kedah rapi, adun Kelantan sepi,

UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi

adun selangor jampi, adun penang menari

UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi

berkali-kali, acap kali, selepas ini...

UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi UMNO kalah lagi

tiada yang rugi, tiada siapa yang rugi

UMNO kalah lagi, kerajaan pusat berganti

YB Raz Gothic berkata...

sama je kalau baca harakah atau suara keadilan..semuanya masuk bakul angkat sendiri. sendiri mahu ingatlah.

Tanpa Nama berkata...

Kebangkitan BN bermula di Perak. Hidup BN....

Tanpa Nama berkata...

I love UMNO & I love BN

sanjiun berkata...

Hari tu, lalu highway dekat Serdang, sebelum keluar dari tol Sg Besi. Nampak satu papan iklan yang super-besar di tepi highway - Iklan Utusan Malaysia. Papan iklan tu kata, Utusan Malaysia no.1 di Malaysia dengan slogan "Benar, Berani dan Berpengaruh"...

Saya ketawa kuat-kuat dalam kereta dengan Sam. Mana ada surat khabar yang buat iklan sendiri sampai macan tu?

No 1? Kalau betul surat khabar tu berinformasi, tak payah iklan-iklan tu semua. Ramai akan langgan. Lihatlah Suara Keadilan, Harakah etc... Adakah mereka buat iklan sampai begitu? Tapi, ada juga orang beli, ada juga orang jual.

"Benar, Berani dan Berpengaruh", kononnya... Bagi UMNO kot!

Tanpa Nama berkata...

Terlalu berpengaruh sampai umno pun takut rampas semua... huhuhu

Tanpa Nama berkata...

harakah & suara keadilan akhbar nyamuk bertaraf longkang!!!

tak percaya baca, penuh dgn fitnah mengalahkan utusan dan MSM lain!!!!

*rpksuck*

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]