Mengenang Kezaliman BN di Perak bersama Tok Guru Nik Aziz.Malaysiakini.

| |
Jemputan dari Wartawan Harakah Anis Nazri supaya saya berkongsi pengalaman sebagai keluarga mangsa ISA, saya sambut dengan gembira.
"Kak Laila diberi masa 10 minit untuk berkongsi tentang kezaliman BN yang sedang dihadapi sekaran" kata Tarmizi Mohd Jam pengajur program.
Ohhh!!! Macammana nak kongsi kesusahan 7 tahun dalam masa 10 minit? Saya cuba pendekkan semua fakta-fakta yng wajib dan perlu diketahui oleh penonton. Rasanya agak laju juga aya bercakap....harap-harap semua mesej sampai pada mereka yang hadir.
Penceramah malam ni semuanya hebat-hebat belaka. Selain Misbahul Munir, S/Usaha MB Perak yang sah, ada YB Salehudin Ayub, Tok Guru Nik Aziz dan adik kepada Almarhum Borhanudin Helmi, seorang bekas tahanan ISA yang mati akibat sakit teruk sewaktu dalam tahanan.
Namun, saya terpaksa pulang kerumah dengan segera kerana esok pagi saya perlu ke Kemta untuk menyelesaikan beberapa perkara bersama suami di Kem Kamunting.
Sebelum majlis bermula, saya sempat abadikan gambar didewan....Kehadiran orang ramai memang hebat.Didalam dewan penuh sesak dengan penonton, diluar dewan pula setiap inci tanah di Markaz itu turut di duduki oleh orang ramai...Semua mereka ingin mengetahui perkembangan terkini di Perak.
Esok saya akan ke Taiping, Perak dan berharap dapat mendapat berita terkini dari sana.....Sebenarnya, semakain kejam BN pada orang Perak (kita semua dah jadi orang Perak), semakin tinggi sokongan rakyat pada PR.... Kita semua penyokong keamanan dan keadilan tidak akan rugi apa-apa...BN makin tertekan....
p/s:Sesiapa yng dengar ceramah di Melewar sampai habis, boleh update di blog ini ya...

0 ulasan:

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]