ISA satukan rakyat menentang UMNO/BN.Malaysiakini.

| |
Ini adalah generasi Y, yang mengetahui segala kejahatan dan penindasan UMNO/BN melalui media alternatif .Mereka ini juga celik dan faham tentang akta ISA.
ISA menyedarkan rakyat pelbagai kaum bahawa mereka harus bersatu untuk menumbangkan regim yang selama 49 tahun menakutkan rakyat dengan akta zalim ini, supaya semua orang tidak berani untuk mempersoalkan hak masing-masing.Selama itu juga UMNO/BN memeras,mencuri,merompak harta dan menindas rakyat demi kepentingan peribadi segelintir pemimpin tertinggi BN.
Siapa yang tidak ingat pada Operasi Lalang pada 1987?Walaupun telah lama berlal, namun ianya tetap diingati bahawa selagi ISA wujud, tidak mustahil peristiwa yang sama akan diulang kembali oleh Kementerian Dalam Negeri untuk menyelamatkan UMNO/BN.
Oleh sebab itu, kini rakyat sentiasa waspada ,berjaga-jaga dan akan berjuang untuk memansuhkan akta itu dari perundangan Malaysia.Dan yang lebih menarik, selagi ISA ada, tidak sukar untuk menjadikan rakyat Malaysia dari pelbagai kaum,bersatu untuk menegakkan keadilan di negara Malaysia tercinta ini.


0 ulasan:

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]