Terimakasih pada JIM-Ampang Jaya

| |
Ketua Wanita JIM-AJ , Kak Jeriah bersama sebahagian Wanita JIM-Ampang Jaya. Kak Pah berdiri dibelakang, nombor 3 dari kiri.
Kak Wan, bertudung putih......

"Ila jangan lupa datang ke Majlis Iftar Perdana Ahad ni ya" sayup suara kak Pah dihujung talian. Hati ini terusik bila mendengar suara itu.....
"Kak Pah, saya akan hadir ke iftar perdana JIM Ampang Jaya kerana dah banyak kali terlepas peluang untuk bersama-sama berbuka puasa dengan "you all" yang selama ini begitu konsisten dengan pelbagai aktiviti untuk memurnikan amalan Islam dalam masyarakat.Selalunya jika ada program iftar bulanan, ceramah Perdana dan sebagainya, berkebetulan saya ada program lain atau berada diluar kawasan , memang terasa rugi tidak dapat menyertainya...." kata saya pada Kak Latifah yang tidak pernah lupa menalipon atau menghantar sms mengingatkan saya tentang aktiviti terkini mereka.



Hari ini,sepatutnya saya berbuka puasa di Johor. "Orang Johor rindu nak dengar perkongsian akak lagi.." kata Khairul Faizi memujuk saya supaya hadir ke majlis itu.Namun, apakan daya, saya sudah mengambil keputusan untuk menghadiri Iftar Perdana JIM-AJ yang diketahui melalui hebahan emel seminggu lebih awal dari jemputan Faizi. Tiada apa yang dapat mengubah keputusan itu!!!




Terlalu banyak budi orang JIM-AJ pada saya. Dari CPU komputer ke tayar kereta....mereka cuba penuhi keperluan saya. Duit? Biasanya saya akan hantar sms pada Kak Wan, dan responnya pasti positif!!!Itu dari sudut material. Setiap kali ada program kuliah mingguan atau usrah, pasti ada saja yang akan sms mengingatkan tentang semua program-program tersebut.Cuma...saya je yang sering tidak dapat memenuhinya secara konsisten kerana pertembungan dengan aktiviti GMI.


Terimakasih pada semua yang sentiasa memberi perhatian, sokongan moral dan bantuan material selama ini.Semoga segalanya akan diganti oleh Allah dengan ampunanNya , pahala yang berlipat kali ganda dan ianya menjadi tiket untuk segera masuk syurga Nya.Ameen.






1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dear Laila,

YOU WON, Your prayers have been answered.
Your hubby is released.7pm news.
CONGRAULATIONS ! ! ! I AM SO HAPPY FOR YOU AND YOUR SON.
YOU FOUGHT A GOOD FIGHT AND KEPT THE FAITH.
YOU ARE AN EXAMPLE FOR OTHER LADIES TO FOLLOW !
STOOD BY YOUR MAN THROUGH THICK AND THIN, JOY AND PAIN !
YOU ARE ONE GAL ! !
CONGRATS AGAIN.
Wow ! m so happy for you.
YOU DID IT YOUR WAY.

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]