Menjelang Merdeka , Allah tunjukkan kejahilan kaum ini.

| |
Isu Kartika membuatkan pemimpin bangsa dari parti berlambang keris itu sedang tersepit.Bila PAS nak laksanakan Islam, bangsa ni pun nak buat juga. Rakyat (Hakim)pun laksanakan kehendak tersebut.Kartika yang dapat hukuman dah setuju dan redha ...tup,tup "bising" pula pemimpin tertinggi bangsa tu kata "jangan redha dan menyerah saja". Kaum apa ni?
Dalam Islam dah jelas, jangan hina ugama orang lain, jika kamu tidak mahu orang lain hina ugama kamu. Kenapa buat gaya nak pijak kepala lembu?Tak kan lah dah 52 tahun merdeka pun masih tak faham lembu ni binatang suci ugama kawan kita? Siapa yang buat hal dulu? Kaum apa yang buat kerja ni?

Lebih 50,000 rakyat turun membanjiri K.L pada 1 ogos 2009 kerana menolak akta tahan tanpa bicara ni. Nampaknya, ramai orang cuba untuk belajar memahami kenapa akta tinggalan penjajah British ni dianggap zalim, tidak berperi kemanusiaan dan sepatutnya di bubarkan saja dari perundangan Malaysia. Namun....mungkin sebab dibayar oleh pihak-pihak tertentu, atau mungkin hati tu dah gelap, tiada nuur-cahaya langsung dek kerana terlalu banyak makan benda rasuah dan yang haram...sebab tu lah susah sangat nak terima kebenaran. Dah nampak ada mangsa ISA tujuh lapan tahun pun, masih kata "nak" pada ISA.....memang tak dapatlah orang lain nak menolong memahamkannya. Kaum apa agaknya yang hatinya hitam sangat tu?


Cantek sungguh budi bahasa mereka. Mana-mana orang perempuan yang tengok banner tu, mesti malu habis!!!Nabi Muhammad ada ajar ni dalam sunnahnya ke? Ada ke bahasa ni disebut dalam Al Quran? Kaum apa yang buat kerja memalukan ni?






0 ulasan:

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]