KEMBAR SAYA

| |

Di kalangan teman-teman aktivis anti ISA, ramai juga yang kata saya ni kembar pada Nashita.(Nama penuh dia Nashita Datuk Mohd Noor)

Mereka kata rupa kami memang hampir-hampir sama walaupun saya di lahirkan di Sungai Besar, Sabak Bernam dan beliau di lahirkan di Alor Star, Kedah, pada tahun yang berlainan!!


Yang jelas, beliau lebih senior dalam perjuangan mendapatkan hak yang telah dirampas oleh akta zalim ISA.Beliau secara tak langsung menjadi "PA" pada Kak Jije, sewaktu Pak Abu ditahan di bawah ISA dari tahun 2001 - 2003.Pengalaman beliau memang hebat dan saya banyak belajar dari beliau.


Sekarang ni, Nashita dan saya sama-sama menguruskan Pusat Sokongan Keluarga Gerakan Mansuhkan ISA (PSK-GMI) bersama Kak Jije (Isteri YB Saari Sungib) dan Ustazah Nuridah, Ketua Muslimat PAS Malaysia.
Note: Gambar ini diambil sewaktu saya dijemput memberi perkongsian di Gereja Methodist, di Seremban bersama penyokong HINDRAF.


0 ulasan:

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]