Dr Asri bakal mangsa ISA?

| |


"Alhamdulillah dibebaskan pada pukul 1.30 pagi. Press Conference telah diadakan di taman Sri Ukay setelah dibebaskan.Antara yg turut bersama dalam PC adalah YB Zuraidah dan Pak Abu. Media,orang ramai termasuk penyokong Dr Asri juga hadir bersama.." Ini adalah emel yang saya perolehi dari seorang teman, Pn N, yang juga menantu pada Yb Saari Sungib, ADUN Hulu Kelang yang pernah ditahan dua kali dibawah ISA pada tahun 1998 dan 2001.Yb Saari turut bersama dengan Dr Asri ketika beliau ditahan polis untuk soal-siasat malam tadi.


Bila membaca berita tentang penahanan beberapa jam Dr Asri ni, suami saya@Abah Suhaib teringat ketika beliau berada di PRC Kuala Lumpur, beberapa orang ketua SB mendakwa "Dr Asri juga mengancam keselamatan negara kerana beliau dikatakan sebagai seorang yang berfahaman WAHABI".Sb juga ada menyebutkan mereka sedang mengintip pergerakan Dr Asri dan tidak mustahil akan menahan beliau dibawah ISA!!!!
Hai...begitu mudah untuk menahan seseorang menggunakan ISA. Sebab itulah, selagi ISA ni wujud, begitu mudah UMNO/BN ni akan gunakan akta tersebut untuk menahan mana-mana rakyat malaysia yang mereka ingini dan sumbat di Kem Kamunting.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

WAHABI MMG PTOT KENA TANGKAP!!!

SBB DIA MEMECAH BELAHKAN SUNNAH2 NABI

HANCUR2HANCURRR WAHABI!!!

LAKNATULLAH WAHABI!!!

Tanpa Nama berkata...

betul ke? KIta pun belum lagi tahu siapa yg punya arahan untuk tahan Dr Asri, jgn kita buat penilaian tanpa tahu butir2 atau fakta yg sebenar....salam

Tanpa Nama berkata...

http://inijalanku.wordpress.com/2009/11/02/bekas-mufti-ditahan-mengajar-tanpa-tauliah/#more-2365


fikir, kaji, baca, cari,jangan hanya membuat andaian dan dakwaan...

Tanpa Nama berkata...

kesian kat Dr Asri... saya adalah salah seorang anak muridnyer kat USM dulu. sepanjang kuliahnyer rasanya tak ada satu pon fahaman wahabi yang diajar.

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]