JEMPUT KE "BILIK SULIT" HISHAMUDDIN RAIS..Malaysiakini

| |

Bersempena hari Hak Asasi Sedunia yang juga dalam cuti persekolahan, Gerakan Mansuhkan ISA (GMI) dan Bar Council akan mempersembahkan"BILIK SULIT" arahan Hisamuddin Rais, seorang bekas tahanan ISA akan menemui anda pada 20,21 dan 22 Disember di Bar Council. Tiada siapa tahu apa yang terjadi di BILIK SULIT kecuali pendedahan mereka yang pernah ditahan dibawah ISA.
Semua rakyat Malaysia yang cintakan keadilan dan kesejahteraan, jangan lepaskan peluang ini. Ajaklah kawan-kawan seramai yang boleh. Anda hanya perlu menyumbang RM10 kedalam tabung yang disediakan, supaya disampaikan pada keluarga Tahanan ISA.
Anggaplah kehadiran anda itu sebagai satu sokongan terhadap usaha memansuhkan ISA dan membebaskan semua tahanan yang masih berada di Kem Kamunting.
JANGAN LUPA DATANG KE BAR COUNCIL PADA HARI SABTU 20 DISEMBER, AHAD 21 DISEMBER DAN ISNIN 22 DISEMBER, JAM 8.00 - 11.00 MALAM.

2 ulasan:

cutekontot berkata...

kenapa kita nak tonjolkan sesuatu yang belum sahih kepada masyarakat, adakah mereka yang mahu mendedahkan perihal 'bilik' sulit' itu benar-benar berlaku terhadapnya atau pun sekadar untuk menghalalkan pemansuhan ISA.

Seingat sayale, kalau tak ada ISA, akan jadilah macam Thailand dan Indonesia tu, rakyat tak boleh duk aman, takut aje, ape pun tak leh buat. Agaknye ada orang kita nak rasa cam tu kot, macam orang kata ' tak kenal maka tak cinta' miss shuru

Tanpa Nama berkata...

SPEAK UP MALAYSIA: PROTECT OUR RIGHTS.

“All persons are equal before the law and entitled to the equal protection of the law.”
Article 8 (1), Constitution of Malaysia

“Every citizen has the right to freedom of speech and expression.”
Article 10 (1A), Constitution of Malaysia

“All citizens have the right to assemble peaceably
and without arms.”
Article 10 (1B), Constitution of Malaysia

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]