HIMPUNAN MANSUHKAN ISA,TELAH DILANCARKAN!!!Malaysiakini.

| |
Alhamdulillah, Stadium Sukan Bandar Baru Bangi telah menyaksikan, rakyat berbilang kaum datang untuk mendengar sendiri ucapan pemimpin Pakatan Rakyat dari DAP,PSM,PKR dan PAS.Semua yang berucap di majlis tersebut memang "power' belaka, kecuali saya...wakil keluarga ISA. Stadium penuh dan isinya melimpah keluar....
Kumpulan PEWARIS pun datang, ambil peluang untuk menyampaikan memo tentang isu BABI kepada Dato'Seri Hj Hadi, Presiden PAS!(Bila PEWARIS datang untuk beri memo, Ustaz Hadi menyambut memo itu dan terus membacanya.saya ,melihat sendiri kerana saya duduk di belakang beliau.Saya ingat lagi pada tahun 2006, ketika saya serah surat pada Presiden UMNO@PM, iaitu Pak Lah, beliau (Pak Lah cuma pegang saja surat tu, tanpa tengok isinya)...


Nampaknya, semua yang hadir ke majlis pelancaran itu begitu bersopan,tanpa mengira batasan kaum...semua duduk bersilah diatas lantai stadium.....ini adalah pemandangan yang jarang-jrang dapat di saksikan. Tetapi... inilah realitinya situasi semasa kempen anti-ISA. Alhamdulillah, sokongan dan keberanian rakyat untuk sama-sama memansuhkan akta zalim itu terus bertambah!!
YB Salahudin berjanji, Pemuda akan menjadi pelopor pada ceramah-ceramah MANSUH yang akan mengadakan roadshow di semua negeri, bermula dari sekarang hinggalah menjelang Mac tahun 2009.
Nota: Yb Teo (MP Serdang dari DAP),YB Dr Nasir (Presiden PSM), Ust Hadi(Pres PAS), Hj Mohd Sabu antara tetamu kehormat yang menyerikan majlis pelancaran itu.

1 ulasan:

~PakKaramu~ berkata...

Selamat menyambut tahun baru hijrah

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]