Doakanlah kejayaan untuk Sdr Zulkefly calon PAS N.31 Bagan Pinang.

| |

Sdr Zulkefly memegang lencana Malaysia Bebas dari ISA bersama aktivis GMI dan YB Salehuddin Ayub sebelum sidang Media N.31 B.Pinang.

Aktivis SUARAM dan GMI yang turut memeriahkan suasana kempen di PRK Bagan Pinang.

"Tunggu, nak join sekali ambik gambar dengan pengantin baru...." kata YB Salahudin Ayub ,sebelum menghalakan wajah ke kamera, sempat beliau tersenyum kearah saya.YB Salahudin adalah komander utama dalam Himpunan MANSUH Ogos lalu.Beliau segera berdiri sebaris dengan calon N.31 yang sememangnya telah bersedia untuk bergambar, lengkap memegang lencana Malaysia Bebas dari ISA.Sebelum itu saya ditegur oleh Uncle Bernard (Zorro Unmasked) "hows your honeymoon Laila...." dan kemudiannya disapa oleh beberapa orang teman wartawan bertanya bagaimana perasaan saya setelah kembali menjadi "isteri'.....Ohh...semua pertanyaan dan kata-kata mesra tersebut membuatkan saya rasa malu dan "blush"!!!!Saya hanya mampu tersenyum saja....



Saya rasa memang elok duduk dirumah saja.Setiap kali saya berada dalam majlis yang dihadiri oleh penyokong PR, memang saya akan menjadi "mangsa" usikan mereka.Ahhh!!! Malunya!!! Allah saja yang tahu.Namun saya kena terima dan hargai usikan itu kerana mereka semualah yang menjadi penyokong utama yang turut mengambil sebahagian dari saham untuk membantu Mat Sah dibebaskan dari cengkaman ISA!
Pada hari tersebut, misi saya ke Bagan Pinang hanyalah ingin mendapatkan berita sebenar keadaan dan suasana disana. Sekurang-kurangnya, saya boleh kongsikan dengan orang lain yang tidak berkesempatanuntuk menabur tenaga di PRK kubu kuat UMNO itu.Betullah kata ramai bloggers, wang ringgit ditabur semahu-mahunya di Bagan Pinang. Petugas PR hanya mampu memberi flyers yang sarat dengan maklumat serta azam Sdr Zukkefly sekiranya beliau diberi peluang mewakili warga yang menghuni sebahagian jaluran pantai Port Dickson yang indah itu.
Walau apapun, masih ada peluang bagi PAS meraih kemenangan disana.Selain usaha keras aktivis disana, doa-doa kita semua amat berharga untuk memastikan kemenangan di daerah itu.
Dalam munajat kita pada Allah SWT, bait-bait yang datangnya dari hati yang suci jerneh, bukakanlah hati para pengundi supaya memilih pemimpin yang terbaik untuk membantu memakmorkan Bagan Pinang dimasa depan....Ameen.

0 ulasan:

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]