Hassan Ali kena lagi......

| |


Nama YB Hassan Ali disebut lagi dalam isu perpaduan UMNO-PAS yang kononnya diadakan demi untuk menyelamatkan orang Melayu.

Kesian gak kat YB dari PAS ni. Nampaknya setiap tindak-tanduk beliau macam tak kena gaya je.....Sabar le YB. Memang macam tu le akibatnya jika ada niat nak berbaik-baik@ berdakwah kat orang UMNO ni. Kita niat baik pun, orang sangka buruk gak..... Jika tidak orang PAS yang akan berburuk sangka..... orang UMNO sendiri yang mereka-reka cerita supaya pertemuan@dakwah itu menjadi cerita yang menarik untuk meraih simpati orang Melayu supaya kembali kepangkuan UMNO....

Begitulah nasib UMNO.Makin lama makin merudum.Khabarnya, Senator Ezam yang mengaku pernah menjadi orang kuat DS Anwar, yang kini sedang "berjuang menyelamatkan Selangor" pun kurang mendapat perhatian ...buktinya dalam roadsshow terbarunya, cuma 250 orang je yang datang....Jauh bezanya jika DS Anwar datang kesesuatu tempat, paling kurang pun 5-6 ribu orang pasti akan membanjiri tempat tu......

Kalau dah tempat taik tu...jangan lah ada sesiapa yang mendekati UMNO, pendek kata, semuanay busuk dan tak boleh pakai.......

P/s: UMNO jadi buruk macam tu kerana ada ISA.Selagi ada akta tahan tanpa bicara tu, selagi itu lah sumpahan mangsa ISA tidak akan berhenti....termasuk kami yang pernah menjadi mangsanya.Moga Allah musnahkan semua pemimpin yang menyimpan ISA!!!!!

3 ulasan:

Isa berkata...

Salam,

Ntah la... tak berani nak ulas apa2 lagi sebab banyak sangat spekulasi.

Tanpa Nama berkata...

Itulah dugaan, itulah cabaran menjadi ketua PAS Selangor. Akan sentiasa ada fitnah mengekori di mana-mana!

Tanpa Nama berkata...

Salam,

buat aperla bincang dengan ular untuk kebaikan umat.... bincanglah dengan mufti2 dari pakatan rakyat dulu..... apara Exco Ugama S'ngor nihhh???

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]