PM dan Menteri Dalam Negeri mengganas lagi?

| |

Rasa agak terkejut gak ketika melayari Malaysiakini.Agak lama saya mengamati laporan yang bertajuk DR ASRI,MUFTI:MENGAPA BN BERBOHONG? Apa yang menariknya laporan itu mendedahkan tuduhan sekumpulan pegawai tinggi kerajan dalam satu majlis tertutup, bahawa terdapat beberapa individu dan NGO yang di dakwa ada kaitan dengan kumpulan pengganas Jemaah Islamiyyah @JI.
Sepuluh tahun dulu, hanya orang tertentu dikaitkan dengan JI, tapi hari ini, orang UMNO seperti bekas MB Perlis Shahidan Kassim pun boleh diberi label yang sama....Ada kemungkinan, lepas ni mungkin mantan PM seperti Tun Pak lah pun boleh juga di kaitkan dengan JI...
Dah banyak sangat saya berkisah tentang kejahatan penguasa ISA....seringkali dalam ceramah saya, saya akan sebut...HARI INI, KELUARGA SAYA DI KAITKAN DENGAN JI, ESOK LUSA...MUNGKIN KELUARGA ANDA JUGA AKAN DIKAITKAN DENGAN KUMPULAN PENGGANAS YANG SAMA...Ya, memang betul kata-kata itu....
Siapa yang sedang mengganas sebenarnya?

2 ulasan:

Adek Wan berkata...

Apa nak hairan kak woiiii...
Bila penasihat pun yahudi, maka perangai depa pun macam yahudi jugak la.

Tengok la Amerika kiri-kanan penasihat ketenteraannya yahudi maka sikit2 pengganas, sikit2 pengganas kat negara2 islam. Tapi sebaliknya depa tu yang jadi pengganas tapi tak mau mengaku.

chegarMD berkata...

Puan,
Pemerintah kita di malaysia ini ber
ada dalam lingkaran kuasa amereka
dan barat kiblat mereka barat,yg di
tunjulkan adentiti melayu islam itu
kerana gio-politik malasia majoriti
islam,kalau tidak kerana itu dah tentu terangan2 mereka akan
berpihak kpd barat seperti siam dan
singapore.
oleh itu apa yg di perintah oleh amereka akan di laksana,sekarang dunia islam semakin membenci barat
lalu utk mematikan perasaan benci,
mereka menakut2 pemerintah kita dgn
rangkian alqaidah,ji,ekstrmis islam
maka itu lah yg di nyanyikan golongan sekular ini sekarang,akhi
r nya puan kita muhon hidayat allah
kpd mereka atau balasan setimpal
di atas kedurjanaan yg mereka laku
kan terhadap mukmin semua.

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]