Masih meraikan Mat Sah....

| |










Maaf banyak-banyak kerana lamabt posting hari ni. Semalam, jadual kami bedua amat padat.Pagi beliau dikunjungi bekas teman-teman sepejabat di DBP , tengahari di wawancara majalah Mastika, kemudian wawancara menggunakan telefon dengan HARAKAH dan akhir sekali kami dikunjungi abang sulung saya. Hampir setiap hari, kami dikunjungi tetamu.Alhamdulillah, kami percaya, tetamu yang datang itu akan pulang membawa dosa-dosa kami bersama mereka.....



Walaupun sudah hampir dua minggu Mat Sah dibebaskan, ramai pendokong kempen anti-ISA yang masih ingin meraikan saat-saat indah pembebasan itu.Mereka datang kerumah semata-mata ingin melihat dan bercakap secara "live" dengan Mat Sah yang selama ini hanya dikenali melalui akhbar dan internet.

Kami berdua, terutamanya Mat Sah amat gembira dengan perjalanan harian yang sedang kami lalui sekarang. Kami berdua juga tidak putus-putus di wawancara media alternatif yang selama ini memang banyak membantu mendedahkan tentang akta zalim ISA.

Setelah 7 tahun hidup dalam suasana ketidak pastian, tiada jadual atau aktiviti terancang, kehidupan baru ini ternyata mempu membantu Mat Sah segera pulih sepertimana beliau belum ditahan dibawah ISA, 7 tahun yang lalu.

Kami tidak pernah lupakan teman-teman GMI, SUARAM, peguam yang selama ini sering melawat beliau , bloggers dan ramai lagi....

marilah kita sama-sama raikan kejayaan ini kerana andfa semua adalah part of the solution!!!!

0 ulasan:

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]