"Booth" GMI masih dibuka hingga esok di petak A90.

| |
" Mak Cik, tadi Ust Hadi , Presiden PAS tu datang ke tempat kita dan tanda tangan di kain * tahun tu" kata Nadhirah sebaik saja aku tiba di gerai GMI petang tadi. Aku menoleh pada Zainal, salah seorang AJK GMI yang menjadi "supervisor" gerai hari kedua ini dan beliau menganggukkan kepala tanda mengiakannya.

Kunjungan pelawat ke gerai GMI pada hari kedua lebih baik dari hari pertama... Alhamdulillah.Hari ini, aku bertemu dengan ramai bloggers yang hanya mengenaliku melalui blog. Aku juga bertemu dengan beberapa orang "penderma" tetap kepada keluarga tahanan ISA yang selama ini hanya dikenali melalui nombor telefon dan emel saja.Aku hanya mampu mendoakan agar segala usaha yang pernah dicurahkan untuk membantu melapangkan kehidupan keluarga mangsa ISA, akan diganti dengan Syurga Allah SWT.
Puan Sarimah sekeluarga turut mengunjungi gerai GMI dan bergambar kenangan bersamaku.


Adik comel ini juga ingin menuliskan sesuatu di atas kain putih yang ditengahnya bertulis"Bebaskan Tahanan 8 Tahun ISA".





Sesiapa yang belum berkesempata mengunjungi gerai GMI, anda masih boleh berada melihat pameran di gerai itu esok pagi (Ahad) hingga tengahari.

0 ulasan:

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]