JANGAN LEPASKAN PELUANG INI.Malaysiakini.

| |
"Perkataan lucah" adalah dialog utama yang diucapkan oleh pegawai penyiasat "Interrogation Officer" (IO)didikan Kementerian Dalam Negeri kepada pegawai polis berpakaian biasa yang biasa kita kenali sebagai Special Branch (SB).

Manakala perbuatan seperti sepak terajang, adalah sesuatu yang ajib dilakukan oleh SB@IO ini demi memaksa mangsa ISA memberi maklumat palsu untuk digunakan semula keatas mangsa supaya mereka boleh di sahkan (justify) untuk ditahan lebih lama lagi di Kem Kamunting.

Tahanan di bogelkan pula adalah satu kemestian bagi mereka yang ditahan di bawah ISA, terutamanya mereka yang di labelkan dengan nama-nama Islam seperti Jemaah Islamiyyh dan Darul Islam.

Semua ini boleh ditotnton secara "live" di BAR COUNCIL , selama 4 malam berturut-turut dari 20 Disember hingga 23 Disember. Jangan lepaskan peluang ini!!! Segala peristiwa yang "dilakonkan semula' adalah dari pengalaman yang real dan benar..

Nota:Keluarga bekas tahanan ISA turut hadir menonton kejadian benar yang pernah dilakukan oleh SB keatas ahli keluarga mereka.

0 ulasan:

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]