Tun M curi duit rakyat RM100 billion?

| |
Kecoh satu Malaysia bila Sime Darby dikatakan rugi lebih RM1 billion....CEO nya di suruh bercuti dan berhadapan dengan kehilangan kerja.Sebelum tu, Tun M dok kutuk Tun Pak Lah , katanya Tun Pak Lah tak pandai mentadbir negara dan serahkan dua blok kawasan Malaysia yang kaya dengan minyak kepada Berunai bernilai lebih RM320 billion....

Dok kata orang tu macam tu, kata orang ni macam ni, rupa-rupanya dia sendiri yang menjadi ketua songlap duit rakyat sampai RM100 billion banyaknya.Saya dan rakyat Malaysia lain tak tahu menahu tentang hal ni , namun kuasa Allah telah menentukan si Mat Saleh bernama Wain ni pulak yang mendedahkan dalam buku nya "Mahathir Mohammad in terbulent times".....

Agaknya sebab tulah dia dan orang UMNO perlukan sangat akta ISA, supaya boleh menutup
"kecurian" duit rakyat yang begitu besar jumlahnya.....

100 billion? Banyak tu!!! Berapa lama agaknya dia akan dihisab oleh Allah di padang Mahsyar nanti untuk nilai itu saja? Nilai "curian" atau "kezaliman" yang lain berapa lama lagi pulak?

p/s: aku tak pernah redho dengan kekejamannya menahan suamiku dibawah ISA dan menuduh beliau sebagai pengganas tanpa sebarang pembuktian di mahkamah.Aku tuntut diakhirat kelak!!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BIASALAH PERANGAI MAMAK..
KENAPA NAK MARAH PADA MAHADIR..
DIA BUKAN MELAYU..DIA MAMAK..
TENGOK MACAMANA DIA KELENTONG NAJIB SAMPAI ANAK DIA TAK ADA JAWATAN DALAM PEMUDA UMNO PON DI LANTIK JADI TIMBALAN MENTERI..
NANTI KELENTONG LAGI JADI MENTERI..KELENTONG LAGI TIMBALAN PERDANA MENTERI..KELENTONG LAGI JADI PERDANA MENTERI..
YANG BANGANG MELAYU UMNO..DOK DENGAR TEMBERANG MAMAK..
AKU MELAYU TAPI AKU TAK RELA BERTUANKAN MAMAK..
HIDUP PAK LAH....U ARE THE BEST...
MAMAK KUTTY PERGI MAMPOS LAH LU...

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]