SABM menentang ISA!!!!!

| |
Sanjiun salah seorang remaja yang menjadi orang kuat SABM.

Anak bujang saya ,Izwan dari SUARAM yang set kan booth di KLSCAH baru ni.

Banner bubar ISA juga 'tersergam indah' di forum tersebut.

Ramai juga yang hadir forum anjuran SABM nih.....

"Hai Laila..., lama nye tak jumpa you!!!!" kata Faridah orang kuat SABM yang bermaksud SAYA ANAK BANGSA MALAYSIA.Dan beberapa orang petugas di kaunter,semuanya mengerumuni saya. Walaupun warna kulit dan bangsa berbeza, namun kehadiran saya bagai sebahagian dari keluarga terdekat mereka.Seorang-demi seorang menyapa saya.... Uncle Zorro, Harris, Nanda, Mila, Amelia, George ,Jaya dan ramai lagi.........

Segalanyanya bermula dengan mereka terhadap ISA. Jadi benarlah ISA menyatukan rakyat Malaysia?....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

It was good to see you, kak Laila.

Now the home minister is trying to justify ISA detention with the church/surau attacks and also today, the annoucement of anti-terrorism arrests.

the fight goes on... until they abolish ISA.

sanjiun berkata...

:)

Always an Anak Bangsa Malaysia;
Always against detention without trial!
Abolish ISA!!!

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]