Mobilisasi MANSUH di Selangor.

| |
"ISA telah menyatukan rakyat Malaysia tanpa mengira batas kaum dan agama.Namun, orang Melayu masih ramai yang bersikap menyokong ISA kerana kononnya akta itu membela orang Melayu dan umat Islam. Orang Melayu telah diberi gambaran dan maklumat yang salah mengenai akta yang telah digunakan untuk menahan tanpa bicara lebih 17 ribu rakyat Malaysia.Inilah masanya rakyat menunjukkan sikap bahawa mereka semua bencikan akta yang digunakanuntuk menjaga survival pemimpin parti berkuasa ketika ini" kata Hj Mat Sabu.
"Saya telah dilantik sebagai Komandan Himpunan Aman MANSUH pada 1 Ogos di K.L nanti.Semua peserta mesti datang berpakaian warna Merah dan Hitam. Kita menjemput semua rakyat Malaysia untuk menghadiri perhimpuan membantah ISA itu tak kira mereka ahli UMNO, MCA atau MIC." demikian ditegaskan oleh YB Salahudin Ayubi dalam satu ceramah umum di Markaz Tarbiyah Taman Melewar malam tadi.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kak Laila...

Saya tak tau pasal ceramah kat Kajang ni... hanya nampak notis hari keesokkan. Too bad, kalau tau lebih awal, pasti hadir ceramah tu.

See you on 1st Ogos @ KL, ya!

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]