Hishamuddin buat lawak bodoh?

| |


""Bagi membuktikan ketelusan, Kementerian Dalam Negeri, katanya, telah mengambil empat langkah, termasuk membuat laporan polis berhubung kenyataan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mendakwa terdapat perisik Israel di Bukit Aman.""

Rasa macam ada yang tak kena je bila baca kenyataan diatas. Kenapa ye??? lama gak saya cuba cari jawapannya...

Ohh ya. Hishamuddin kan top boss di KDN.Dia kan Menteri Dalam Negeri. Kalau dia tak buat laporan polis pun, polis2 semua tunduk dan patuh padanya....tak gitu?

Kalau dah betul DSAnwar buat kernyataan yang salah dan tanpa bukti...kenapa dia(Menteri Dalam Negeri) awal-awal lagi dah sokong DS Anwar mengatakan bahawa kerajaan memang dikatakan pernah ada hubungan dengan APCO, sebuah agensi yang ada kaitan dengan Israel, siap dengan jumlah bayaran pulak tu....Kenapa jawab macam tu.kan bahaaaaaaaaaaaaaaya tu.Sekarang siapa yang susah????

Alahai patut le ramai yang komplen...macam mana orang macam ni boleh jadi menteri? Siapalah yang bodoh sangat pilih dia ni dulu?

p/s: Selagi dia masih jadi penguasa ISA, doa ku tetap untuknya supaya diberi balasan yang terbaik setimpal dengankerjanya menjaga akta zalim yang membenrakan pernahanan tanpa bicara itu. Ya Allah , kau saja yang tahu balasan apa yang paling sesuai untuk dia dan semua yang terlibat menggunakan ISA.Berilah balasan yang terhebat untuk semua mereka itu...Ameen.

0 ulasan:

[ Merah Hitam © 2009 ]
[ Designed by وان ][ Powered by Blogger ]

[ Top ]
[ Home ]